Om det är något som är sönder eller inte fungerar med din Emmaljunga/Teutonia-produkt hjälper vi självklart dig, både om det gäller en reklamation (och varan är köpt hos oss), serviceärende eller vid köp av reservdel.
Vid reklamationsärenden ber vi dig att kontakta oss per telefon (0431-31 35 35 på vardagar mellan kl 9-12) eller via mejl (kundservice@babyv.se) även om du planerar att åka till vår butik i Ängelholm. Förbered gärna med följande information för att påskynda ärendet:
- bild eller kort video som visar problemet
- bild på köpbeviset och kvittot
- bild på produktens serienummer/chassinummer
Om vagnen är i behov av reparation kommer vi att ta in vagnen till vår serviceverkstad i butiken i Ängelholm. Om det är en reklamation som är godkänd av oss och reparation krävs kommer vi att bekosta frakten till oss och sedan tillbaka till dig om du inte har möjlighet att själv komma med vagnen till oss. Vi kan inte ersätta dig för utgifter som inte godkänts av oss i förhand.