Reklamation

Ibland kan det tyvärr vara så att man måste utnyttja sin reklamationsrätt och då hjälper vi dig självklart igenom hela processen. För att det ska gå så smidigt som möjligt behöver vi få in utförlig information gällande skadan och gärna även hur den uppstod. Då vi skickar alla reklamationer vidare till tillverkaren via mejl så går det absolut snabbast om vi får all information skickad till oss via mejl. Det vi behöver för att fullfölja en reklamation står specificerat här nedan.

Om du behöver reklamera en:

Vagn: Ta bild på skadan, på kvittot och skicka även in en bild på vagnens serienummer, står oftast på insidan av chassit på en klisterlapp med en sifferkombination efter märkningen: SN, Serienummer eller Serialnumber. För att kunna gå vidare med en reklamation behöver vi få in ovan information. Försök att förklara ditt ärende så utförligt du kan.

Bilstol/bas till bilen: Ta bild på skadan, på kvittot och skicka även in en bild på bilstolens/basens ID, står oftast på undersidan på en klisterlapp med en sifferkombination efter benämningarna: Carseat ID, Referens nr eller Serialnumber. För att kunna gå vidare med en reklamation behöver vi få in ovan information. Försök att förklara ditt ärende så utförligt du kan.

Leksak/textil: Ta bild på det som gått sönder och försök att förklara ditt ärende så utförligt du kan.

Skicka in din reklamation till kundservice@babyv.se. Du kommer att få ett mejl så snart ditt ärende tagits vidare och vi kommer att hålla dig uppdaterad under hela processen.


Copyright © 2009-2024 Baby V | E-post: kundservice@babyv.se
Standardvy | Byt till Mobil vy